HTML

OpenX

Az OpenX egy hirdetés kiszolgáló rendszer, melyet szeretnék megismertetni a hazai érdeklődőkkel. Ingyenes és, nyílt forráskódú. Beszámolok a friss hírekről, és tutorialokat közlök majd a rendszer tüzetesebb megismerése érdekében.
További infókat ebben a blogban, illetve itt kaphatsz a rendszerről OpenX.org

Csiripek

Nincs megjeleníthető elem

Bloggerúnió

OpenX-et használó weboldalak

Ha tudsz még olyan magyar weboldalról ami OpenX rendszert használ, írj nekem a openxblog@gmail.com címre

Utolsó kommentek

  • Csáki István: @gazdagodjon: Pénzed? furcsa elgondolás. Ez a program nem a pénzcsinálásról szól. Maximum spórolni... (2010.02.16. 12:26) A menü
  • gazdagodjon: Várom a folytatást én is. Már telepítettem de még nem tudom hogy lehet ebből nekem effektíve pénze... (2010.02.16. 11:48) A menü
  • djsilas: Várom a folytatást én is... Sima képekkel már sikerült boldogulnom, de sajnos flash -es bannerekke... (2010.01.16. 04:03) A menü
  • e1bandi: Nekem tetszett a videó, és várom a folytatást :) (2009.12.16. 10:59) A menü
  • Csáki István: @o.t: Szia, A jobb oldalsávban ott a blog e-mail címe, ha kérdésed van privátban is írhatsz oda. ... (2009.10.16. 12:29) OpenX telepítése
  • Utolsó 20

Címkék

Tippek, tanácsok

2009.09.25. 19:46 Csáki István

A menü

Címkék: indulás első lépések

Hosszabb kihagyás után ismét itt vagyok, immár videóval igyekszem tovább folytatni a bejegyzéseket. Hogy miért videó?

Nos a szöveges bejegyzéseket elég sok idő megcsinálni, a perzi.com sem rossz, de elég időigényes, így maradt a videó. Igyekszem fejlődni, de nem sok videót csináltam még, szóval lehet kritizálni, de csak finoman :)

Röviden: ebben a videóban a menüket mutatom be, azokat a menüpontokat amit a felhasználó telepítés után egyből lát. Amennyiben valami nem világos, kommentben tegyétek fel a kérdéseket, itt a blogban!

Jó szórakozást (de ne rajtam :) )

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://openx.blog.hu/api/trackback/id/tr991407139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1bandi · http://acskapocs.blog.hu 2009.12.16. 10:59:00

Nekem tetszett a videó, és várom a folytatást :)

djsilas 2010.01.16. 04:03:03

Várom a folytatást én is... Sima képekkel már sikerült boldogulnom, de sajnos flash -es bannerekkel bajom van :( Úgyhogy várom én is a folytatást...

gazdagodjon 2010.02.16. 11:48:59

Várom a folytatást én is. Már telepítettem de még nem tudom hogy lehet ebből nekem effektíve pénzem. valaki tud segíteni?

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2010.02.16. 12:26:29

@gazdagodjon: Pénzed? furcsa elgondolás. Ez a program nem a pénzcsinálásról szól. Maximum spórolni tudsz hogy nem fizetős adservert fizetsz elő
süti beállítások módosítása